Restoranlarda "shrinkflasyon" dönemi

Son dönemlerde artan fiyatlardan sonra müşteri bulmakta zorlanan işletmeciler yeni bir yöntem uygulamaya koydu. Restoran işletmeleri gramajları düşürerek daha uygun fiyattan ürünleri vatandaşa sunacak.

O
Onur Çetinkaya Haber Müdürü
YAYINLAMA
25 Şubat 2024 11:35
GÜNCELLEME
25 Şubat 2024 11:54
Restoranlarda ''shrinkflasyon'' dönemi
O
Onur Çetinkaya Haber Müdürü

Türkiye'de zam ve pahalılık gündemde ilk sırada.

Vatandaş alışveriş yapmakta zorlanırken dışarıda eğlenmek ise neredeyse hayal oldu.

Restoranlardaki fahiş fiyat işletmecileri de zor durumda bıraktı.


Fiyatların 3 katlanması her iki tarafı da mağdur etti. 

Hal böyle olunca restoran işletmeleri yeni bir uygulamayı hayata geçirdi.

Restoranlarda menülerin gramajı düşürüldü, porsiyonlarla birlikte fiyat da azaldı. 
Bu ürünler menüye de "eko" ön adıyla girdi. 

Shrinkflasyon: Ürünün fiyatı aynı kaldığı halde boyut, ağırlık ya da hacminde ortaya çıkan düşüşü ifade eden değişikliktir.

Yorumlar (0 yorum)
Yorum kurallarını okudum ve kabul ediyorum.
Henüz yorum eklenmemiş, ilk yorum ekleyen siz olun.
Sonraki Sayfa