Pendik’teki taciz ve darp sonrası Sarıyer Börekçisi özür diledi

Pendik'teki börekçide çıkan kavganın ardından marka sahibi özür dileyerek o işletmeden isim haklarını geri aldıklarını duyurdu.

CS
Canan Salman Muhabir
YAYINLAMA
06 Eylül 2024 01:49
GÜNCELLEME
06 Eylül 2024 04:36
Pendik’teki taciz ve darp sonrası Sarıyer Börekçisi özür diledi
CS
Canan Salman Muhabir

Günümüzde internet üzerinden alışveriş yaygınlaştı.

Özellikle pandemi döneminde eve siparişlerde patlama yaşandı.

Artık pek çok firma kuryelerle çalışıyor. Müşteriler de sağladığı kolaylık ve konfor nedeniyle bunu tercih ediyor.

Sipariş verirken elbette telefon, isim ve adres bilgileri de firma ile paylaşılıyor.

Kişisel verilerin gizliliği ve mahremiyet açısından bunların gizli tutulması gerekiyor.

Bu bilgileri korumak bir yana kötüye kullananlar da çıkıyor. Bunun son örneği İstanbul Pendik’te yaşandı.

Bir sitede oturan evli genç kadın oturduğu sitenin karşısındaki börekçiye sipariş verdi. Siparişi börekçide çalışan bir personel eve teslim etti. O personel, daha sonra genç kadının cep telefonuna arkadaşlık teklifi göndererek firmaya olan güveni kötüye kullandı. Bu tacizi genç kadın eşine söyledi.

Öfkeli koca da börekçiye gitti. Tartışma ve arbede sonrası mağdur koca dışarı çıkarken o çalışan arkadan uçarak adamı yere yıktı. Tam kalktığı sırada bu kez yine arkasından diğer bir çalışan uçan tekmeyle saldırdı. 2 kişi yere düşen adamı yumruk ve tekmelerle dakikalarca dövdü. Bu da yetmedi, bıçakladılar. 

Saldırganlardan birisi taciz diğeri basit yaralama suçundan çıkarıldıkları mahkemece tutuklandı.

Belediye de işletmeyi mühürledi.

Sosyal medyada, saldırganlara karşı bir tepki patlaması yaşandı.

Tepkiler, markaya da yöneldi. Herkes Sarıyer Börekçisine boykot çağrısı yaptı.

Bunun üzerine marka olağanüstü toplantı yaparak olaya sebebiyet veren firmadan isim haklarını geri aldı.

Çalışanların işine son verilirken bütün sözleşmeler de iptal edildi.

Marka sahibi de sosyal medyada bir paylaşım yaparak Türk halkından özür diledi.

Bu üzücü olay iççin özür dileyen marka sahibi, franchise vermek dışında söz konusu kişilerle bir ilgileri olmadığını açıkladı.

Marka sahibi, “tabela hakkımızı geri aldık” dedi.



Yorumlar (0 yorum)
Yorum kurallarını okudum ve kabul ediyorum.
Henüz yorum eklenmemiş, ilk yorum ekleyen siz olun.
Sonraki Sayfa