Sosyal medya platformlarında Akbank müşterilerinden söz konusu bankaya tepki yağmaya devam ediyor. X üzerinden paylaşımda bulunan ve daha önce Akbank'ta müdürlük yaptığını dile getiren Erol Taşdelen isimli bir kullanıcı, son dolandırıcılık olaylarının ardından hesap güvenliği konusunda ciddi kaygılar yaşamaya başladığını dile getirdi. Taşdelen, senelerdir kullandığı Akbank hesaplarını kapattığını belirtti.
Herhangi bir talepte bulunmamasına rağmen hazır ön kredi limiti tesis edildiğini aktaran Taşdelen, Akbank müşteri hizmetleri ile iletişime geçerek ön kredi limitinin iptalini istediğini ancak çağrı merkezi personelinin "iptal etme yetkisine sahip olmadıklarını" söylediklerini ve bunun üzerine bir talep formu doldurulduğunu kaydetti.
Diğer kullanıcılardan da benzer tepkiler geldi
Bu gönderiye yanıt veren bir başka X kullanıcısı, aynısını kendisinin de yaşadığını ve banka tarafından 350 bin TL'lik kullanıma hazır kredi çıkarıldığını ve söz konusu kredinin iptal edilmediğini paylaştı.
Bir diğer X kullanıcısı da Akbank müşteri hizmetlerini aradığını ancak kendisine "iptal işlemi yapılmadığının ve böyle bir seçeneğe sahip olunmadığının" söylendiğini aktardı. Kullanıcının iddiasına göre, kendisine "güvenlik endişesine sahip olması halinde mobil bankacılığı kapatma ve maaşını şube veya ATM aracılığıyla çekme" seçeneği sunuldu.
X kullanıcılarından bir diğeri de müşteri hizmetleri temsilcilerine "ön kredi limiti iptali konusunda herhangi bir talep gelmesi halinde müşteri hesaplarına bloke koymayı önermeleri, müşterinin kabul etmemesi halinde bütün sorumluluğun kendisinde olacağını ve bankanın sorumluluğunun ortadan kalktığını söylemeleri" yönünde merkezden talimat verildiğini öğrendiğini belirtti.