En popüler sosyal medya platformlarından birisi olan Instagram, milyonlarca insan tarafından kullanılıyor.
İnsanların birbirleriyle iletişime geçtiği, fotoğraflarını ve videolarını paylaşabildiği platform, gelişen yeni özellikleriyle de dikkatleri üzerine çekiyor.
Instagram kullanıcıları, uzun bir süredir 'sadece takip edilenleri görme’ özelliğini uzun süredir takip ediyor ve merakla bekliyor.
Instagram CEO’su Adam Mosseri, geçtiğimiz hafta gerçekleştirdiği soru-cevap oturumunda bu konuya dair net açıklamalarda bulundu.
Şirketin bu özelliği defalarca test ettiğini ancak sonuçların beklenenden çok farklı olduğunu belirten Mosseri, her testlerinde küçük bir grup kullanıcının memnun olurken, çoğunluğun Instagram'ı daha az kullanmaya başladığını gözlemlediklerini söyledi.
Mosseri’ye göre, bu özelliğin eklenmesiyle birlikte kullanıcılar platformdan daha az keyif almaya başladı.
Adam Mosseri, takip edilen hesapların içeriklerine hızlı erişim ihtiyacını anladıklarını, ancak bu konuda büyük bir değişiklik planlamadıklarını açıkladı.
Mosseri, şunları söyledi;
Sosyal medya platformları, kullanıcıların uygulamada daha fazla vakit geçirmesini sağlayarak reklam gelirlerini artırmayı hedefliyor. Bu nedenle, platformun algoritmik içerik önerileri yaklaşımında kısa vadede bir değişiklik beklenmiyor.