Bank of America'nın bazı müşterileri, çevrim içi bankacılık hizmetlerinde yaşanan teknik aksaklıklar nedeniyle hesaplarına erişim sorunu yaşadı. Downdetector verilerine göre, yerel saatle 12.30 (TSİ 19.30) itibarıyla banka kullanıcıları, çevrim içi ve mobil bankacılık ile ATM hizmetlerinde problemler bildirmeye başladı. Sorunu yaşayan kullanıcılar, sosyal medya platformlarında da şikayetlerini dile getirerek, hesaplarına giriş yapamadıklarını veya hesap bakiyelerini sıfır olarak gördüklerini belirtti.
Bank of America: Sorun Büyük Ölçüde Çözüldü
Bank of America, müşterilerinin yaşadığı bu erişim sorununa ilişkin yaptığı açıklamada, problemin büyük ölçüde çözüldüğünü duyurdu. Banka, müşterilerin çarşamba günü hesaplarına ve bakiye bilgilerine erişimde zorluk yaşadığını kabul etti ancak sorunun kaynağı hakkında detaylı bilgi vermedi. Yapılan açıklamada, “Bu sorunlar ele alınıyor ve büyük ölçüde çözüldü. Yaşanan aksaklıktan dolayı özür dileriz.” ifadeleri kullanıldı.
Kullanıcılar Sorunları Sosyal Medyada Paylaştı
Downdetector'den gelen verilerle birlikte, sosyal medya platformlarında da birçok kullanıcı Bank of America'nın hizmetlerinde yaşanan erişim problemlerini dile getirdi. Müşteriler, özellikle hesap bakiyelerini görüntülemekte ve hesaplarına erişmekte zorluk çektiklerini belirtti.