Güney Kore merkezli Hyundai şirketinden yapılan açıklamaya göre, 650 beygir gücündeki dört tekerlekten çekişli IONIQ 5 N, günlük kullanım konforu, viraj konusundaki yol tutuşu ve yarış pisti yetenekleri ile dikkat çekiyor.
Elektrikli otomobillere ağırlık vermek isteyen Hyundai, IONIQ 5 N ile elektrikli otomobil deneyimine farklı bir tarz katıyor.
Hyundai'nin geliştirme sürecinde Kore'deki Namyang Ar-Ge Merkezi ile Nürburgring test merkezi arasında oluşturulan yakın iş birliği, IONIQ 5 N'in performans özelliklerini şekillendirdi. Aracın dış tasarımında, aerodinamik performansı artıran parlak siyah ön tampon, arka spoyler ve difüzör gibi özel detaylar dikkati çekiyor. Hyundai IONIQ 5 N, alçaltılmış gövde yapısı ve geniş lastikleriyle agresif bir duruş sergilerken, Türkiye'de "Performans Mavisi" renk seçeneğiyle satışa sunuluyor. Hyundai'nin sürdürülebilirlik stratejisini yansıtan IONIQ 5 N'in iç mekanında, geri dönüştürülmüş PET iplikler, şeker kamışından elde edilen biyomalzemeler ve geri dönüştürülmüş lastik pigment boyaları kullanıldı.
Özellikle spor otomobil konseptine göre tasarlanan iç mekanda, N Racing Bucket koltuklar, özel N direksiyon ve yüksek performans odaklı ergonomik detaylar bulunuyor.
Hyundai N departmanı, IONIQ 5 N'in tanıtımı ile elektrikli yüksek performanslı otomobil segmentinde de söz sahibi olmak istiyor.
Güney Koreli markanın gelecekteki elektrikli yüksek performans modellerinin yol haritasını belirleyen RN24 konsepti, Hyundai’nin elektrikli performans araçlarına yönelik vizyonunu gözler önüne seriyor.