Altındağ Belediyesinin “Kent Bilgi Sistemi” yenilendi

Altındağ Belediyesinde İmar ve Şehircilik Müdürlüğü tarafından "Kent Bilgi Sistemi" ile ilgili bilgilendirme toplantısı yapıldı.

CS
Canan Salman Muhabir
YAYINLAMA
20 Aralık 2024 12:37
GÜNCELLEME
20 Aralık 2024 13:02
Altındağ Belediyesinin “Kent Bilgi Sistemi” yenilendi
CS
Canan Salman Muhabir

KENT BİLGİ SİSTEMİ YENİLENDİ

Altındağ Belediyesi, vatandaşlara daha hızlı ve kolay hizmet sunmak için dijital dönüşüm çalışmalarına bir yenisini daha ekledi. İmar ve Şehircilik Müdürlüğü tarafından düzenlenen bilgilendirme toplantısında, Altındağ Belediyesi çalışanlarına "Kent Bilgi Sistemi" projesi (ALBİS) kapsamında yapılan güncellemeler tanıtıldı. Personelin yoğun ilgi gösterdiği toplantıda, sistemdeki yenilikler detaylı şekilde ele alındı.

VİZYONER UYGULAMA: ALBİS

Altındağ Belediyesi tarafından hayata geçirilen ALBİS, vatandaşlara belediyeye gelmeden birçok işlemi online olarak yapma imkânı sunuyor. Bu kapsamda, belediyenin resmi web sitesi olan www.altindag.bel.tr üzerinden “Bilgilendirme Amaçlı İmar Durumu Sorgulama” yapılabiliyor. Ayrıca, plan notları ve imar durumu belgesi indirilebiliyor. Dijitalleşme sayesinde hem kağıt israfı önleniyor hem de zamandan tasarruf sağlanıyor.

ALTINDAĞ HARİTASI "KENT REHBERİ" İLE ELLERİNİZDE

Kent Rehberi uygulaması, Altındağ ilçesinin tüm haritasını detaylı bir şekilde inceleme fırsatı sunuyor. Kullanıcılar, uydu görüntüleri ile güncel verilere ulaşabilirken, Ada/Parsel numarası, adres ve önemli yer arama gibi seçeneklerden yararlanabiliyor. Harita üzerinde gezinme, yakınlaştırma ve tıklanan alanların bilgilerini alma gibi özellikler de uygulamanın dikkat çeken diğer avantajları arasında yer alıyor.

DİJİTALLEŞMEDE ÖNCÜ: E-İMAR VE E-RUHSAT

Altındağ Belediye Başkanı Doktor Veysel Tiryaki, dijitalleşme çalışmalarının belediye hizmetlerini daha hızlı ve verimli hale getirdiğini belirtti. Tiryaki, “Belediyemizdeki arşiv, iş ve işlemleri elektronik ortama taşıyarak hem vatandaşlarımız hem de personelimiz için kolaylık sağlıyoruz. E-imar ve E-ruhsat sistemlerini Türkiye’de ilk kez uygulayarak, bu alandaki yükü hafiflettik. E-İmzalı E-İskan uygulamasıyla vatandaşlarımız artık oturum izinlerini dijital ortamda alabiliyor.” dedi.

KALİTE VE TASARRUFTA İLERİ ADIMLAR

Başkan Tiryaki, Altındağ Belediyesi’nin her alanda tasarruf tedbirleri uyguladığını ve hizmet standartlarını en üst düzeye çıkarmayı hedeflediğini ifade etti. “Dijital yeniliklerle vatandaşlarımızı en hızlı ve ekonomik şekilde hizmetlerimizle buluşturuyoruz. Bu çalışmalarımızla öncü olmaya devam edeceğiz.” şeklinde konuştu.

Yorumlar (0 yorum)
Yorum kurallarını okudum ve kabul ediyorum.
Henüz yorum eklenmemiş, ilk yorum ekleyen siz olun.
Sonraki Sayfa